Jasper Oy on toimittanut Rinta-Joupin Autoliikkeelle korjaamokemikaaleja ja sähkötyökaluja jo yli 14 vuoden ajan. Asiakassuhde on alkanut kylmägalvanointiaineellamme, KENT Galvaprolla, ja yhteistyö on sittemmin syventynyt monipuolisesti erilaisilla korjaamokemikaaleilla. Yhteistyö jatkuu edelleen mm. valaisimien, poranterien, Milwaukee-työkalujen ja muiden korjaamotarvikkeiden merkeissä.

Miten olemme onnistuneet yhteistyössä?

Parasta on myyjä! Edustajan saa aina kiinni ja asiat toimii. Tuotteet laadukkaita ja tarpeen mukaisia. Milwaukee tuoteperhe on meillä käytössä. Nämä toimivat ja tarvittaessa huoltokin pelaa. Käytännössä edustajalta saa kysymyksiin vastauksia ja yhdessä pohditaan mahdollisiin meidän tarpeisiin ratkaisuja. Suositteluun on perusteena prosessin toimivuus. Harvemmin on ollut tilatuissa puutteita.

Ainoa pikku miinus on toimituskulut. Tätäkin välillä edustaja hoitaa toimittamalla itse tarvikkeita käydessään, kertoo huoltopäällikkö Jarkko Koski, Rinta-Joupin Autoliikkeestä.

Hyvin on asiat toiminut Rinta-Joupin Autoliikkeen kanssa. Aina ollaan oltu vastaanottavaisia ja koko porukka hyviä tyyppejä, toteaa myös Jasperin edustaja Pasi Lehtinen.

Miten Rinta-Joupin Autoliikkeen ja Jasperin yhteistyö on sujunut?

Meillä Jasperilla on tapana kiivetä tyvestä puuhun. Taitaa olla malliesimerkki siitä, kun asiakas askel askeleelta alkaa luottamaan Jasperiin. Ennen kaikkea kiitokset Pasille hyvästä asiakaslähtöisestä toiminnasta ja asiakkaalle hyvästä vastaanotosta jo Erkkilän ja Tanhuanpään ajoista lähtien, 10- 15 vuoden takaa, kertoo myyntipäällikkö Jussi Lindgren.

Jasper on jo melkein 40-vuotias. Miltä tuntuu saada lämmintä palautetta pitkäaikaiselta asiakkaalta?

Kyllä tässä tippa silmään on tullut, huikein kommentti kaikista kuitenkin oli ”Edustajalla ei pipo kiristä”, kun ollaan kuitenkin yritetty tehdä rennosti hommia ja olla semmosia jätkäpoikia jotka hoitaa asiansa aina kuten on sovittu ja katsoo silmiin vielä huomennakin. Siltikin pilkettä pitää olla silmäkulmassa, summaa Lindgren.